Бөлім: «Әңгімелер жинағы»

Әңгіме, әдебиетте — оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры. Әңгіменің жанрлық ерекшеліктері оқиғаны баяндау тәсілі, композициялық, сюжеттік құрылысы, көркемдік жүйесі арқылы айқындалады. Әңгіменің көлемі шағын, кейіпкерлер саны аз, сюжет ұйытқысын құрайтын оқиғаның басталуы, шарықтау шегі мен шешімі болады. Онда адам, оның өмірі мен тағдыры, аса маңызды деген оқиға жинақы беріледі. Мұнда бір айтылған жайларға қайта оралуға, тәптіштеп баяндауға, ұзақ суреттеуге орын жоқ. Әңгіме жанры аз сурет арқылы көп жайды аңғарта білетін айрықша көркемдік шеберлікті талап етеді.
Қандай жігіттерге қыздар көп қарайды?
Инстаграмда келетін сұрақтардың бірі "қандай жігіттерге қыздар көп қарайды?" Бұл жайлы біраз айтқанбыз...?Көп қыздар айналасындағы жігіттерді мына 4..
©  Қуаныш Ермахан
Адам өзінің шынайы бейнесін танысқанда емес, айырылысқанда көрсетеді деген пікір бар.
Ол шынындада солай. Қыздармен танысудың практикасын жасап жүрген жігіттер осы шын бейнені және жасанды қылықты ажырата бастайды. Жігіттер де әр-түрлі..
©  Қуаныш Ермахан
Әдемі, сұлу қыздар - өте қымбат келеді...
 Яғни, сұлу қызбен кездесіп, жүріп-тұруға, отбасын құруға кез-келген жігіттің қалтасы көтермейді деген түсінік бар.Бұл өте қате түсінік. Табиғатынан..
©  Қуаныш Ермахан
Қыздармен қарым-қатынаста мына нәрселерді жасауға кеңес бермеймін
⠀– Ешқашан оған кемшіліктерін айтпағаныңыз жөн. Оның бойында сенімсіздік қалыптастырасыз, ал бұл нәрсе кейін өзіңізге удар болуы мүмкін. Басқа жолын..
©  Қуаныш Ермахан
Неліктен сіз қарым-қатынаста емессіз?
Түсінгеніңіздей, бұл пост бос, бойдақ ер адамдар мен қыздарға қатысты. Мен негізгі себептер туралы айтамын және егер осылардың біреуі сізге келсе..
©  Қуаныш Ермахан
Заңғар
Теңіз қайраңындағы Шаңхай құмырсқаның илеуіндей құж-құж етеді. Европалық үлгідегі ескі ғимараттары мен бүгінгі Пудоңтың зәулім ғимараттары қатар иін..
©  Нұрхалық Абдырақын
Ұйқысыз өткен бір түн
Қыстың ұзақ түні, балалары толық ұйқтаған соң Шалғынбай қырықтың қырқасына енді шыққан келіншегіне ойын білдірді, алайда келіншегі нәпісі қажетін..
©  Нұрхалық Абдырақын
ШЫНДЫҚ ҚЫЛЫШЫНЫҢ ЖҮЗІНДЕГІ ДАРЫН
“Көркем әдебиет деген ең әуелі жанды сөз, тек қана сыртқы емес, ішкі сөз. Адам жанын қозғай алар құдіреті болмаса, төрт аяғын тең басқан өлеңнен де..
©  Жәди Шәкенұлы
ПЕРІШТЕЛЕР (хикаят)
Алматы қаласының батысындағы Райымбек ауылының солтүстік шетінде шағын аулалы жатаған үй тұр. Беті шығысқа қараған төрт бұрышты үйдің алдыңғы..
©  Жәди Шәкенұлы
Жалғыз жапырақ
  Жалғыз жапырақ мен сені жаз бойы қалай байқамағанмын. Бәлкім, байқаған да шығармын. Онда сен жалғыз емес, мың сан жасыл жапырақтардың арасында жай..
©  Жәди Шәкенұлы
Сен қайдасың
Сен қайдасың?Ертістің ақ бораны ұрғылаған даладасың-ау. Бақ заманғы ит тұмсығы өтпейтін ну орманның қадау-қадау қалған аз ағашының арасына суық..
©  Жәди Шәкенұлы
Біз тіріміз
  Әке, сіз өлгенсіз, біз тіріміз. Сіз туған жердің торқадай топырағын жамылып тып-тыныш ұйықтап жатырсыз, біз тірілер қара жердің қақпыш болған қара..
©  Жәди Шәкенұлы
Анасы бар адамдар қартаймайды
– Аяулы шеше, сары ұлыңызды сағындыңыз ба? Сіз айтатын едіңіз:– Саған жүкті болып жүргенде комунаның ауыр еңбегіне түстім. Еңбектен қиналып, белім..
©  Жәди Шәкенұлы
Қара көзден мөлдіреп жас келеді
Қарындасым, бүгін сенің үйлену тойың, амал не бара алмадым. Сен Алтайдасың, мен Алатаудамын.Қарындасым, сен білмейсің.Сен өмірге келуден бұрын маған..
©  Жәди Шәкенұлы
ТАСБАУЫР
Рахим Ағзамұлының рухына – Сен неткен тасбауыр едің, оны неге тастап қеттің?– Аға, сіз өзіңіз айтушы едіңіз ғой «Дүниеде нағыз махаббат, теңдік..
©  Жәди Шәкенұлы
ЕКІ ДҮНИЕ
Құдам Қиятанның рухына – Рак!Осы бір аты жаман кесел алқымына жабысқан Қадыр ажалдың алыс еместігін сезгенде жүрегі мұздап сала беретін. Кезек-кезек..
©  Жәди Шәкенұлы
ТОРҒАЙ ҰШЫП БАРАДЫ
Тау ішін оқ дәрісінің күлімсі исі кернеп тұр. Үйірінен адасқан орыс жауынгерінің ту сыртынан чечень жігітінің мылтығы кезелді.– Тоқта, қозғалма..
©  Жәди Шәкенұлы
ЕСКЕКСІЗ ҚАЙЫҚ
Ертіс сабасынан асып-төгіліп жатыр. Таңертең ерте өгіз мініп бері өткенде өткелден өтіп едік. Мүмкін кеше Алтайдың жон тауларына жауын жауған болар..
©  Жәди Шәкенұлы
ЖАППАС
  Біздің жақтың тайқазан аталатын қауымдастығы тұсында ауылдың жетідегі баласынан жетпістегі шалына дейінгі еркек кіндіктісі                   ..
©  Жәди Шәкенұлы
ӘКЕМНІҢ ДӘРІГЕРІ
Аласа бойлы, қасқаланған қазан басты, ұзын қара қасты, орта жастардағы кісі есіктен сәлем бере кіргенде, әкем мен шешем қатарынан құрақ..
©  Жәди Шәкенұлы
БІЗ ҮШЕУ ЕДІК
Біз үшеу едік. Он сегіз, он тоғыз, жиырма. Бұған қарамай сендер мені аға көрдіңдер. Ол сенімен бірге есіктен кіргенде екі қалтасы томпайып тұратын...
©  Жәди Шәкенұлы
СУРЕТ СӨЙЛЕЙДІ
Мен суреттегі адамдар сөйлейді дегенге сенбейтінмін. Ол сөйлеп тұр:– Сен мені қайда тастап кеттің? Менің жүрген жерім Ертістің жағасы еді ғой.....
©  Жәди Шәкенұлы
КҮМІС КІСЕ
– Бұл кісенің қашан, қай жерде жасалғанын білмеймін, әйтеуір арғы заманның мұрасы екені рас. Қарашы, құйма күмісінің өрнегі мен ауырлығына! – Қарт..
©  Жәди Шәкенұлы
ҚАБІР БАСЫНДА
    Күздің жаймашуақ күні емірене өпкен сары белді майыстырып қалың мола тұр.Ғұмыр бойы балапаны үшін шырылдап өткен ғазиз ананың ыстық тәні қара..
©  Жәди Шәкенұлы
ҚАЛАМ
Қаламды ұқыптап ұстауға жоқпын. Қашан көрсеңіз төсімді, жанымды сыйпалап қалам іздеп жүргенім. Қаламсыз тағы жүре алмаймын. Кейде күндізі түгілі, түн..
©  Жәди Шәкенұлы